Coffee, Anyone?

Hmmm….that’s a sight to wake up every morning, huh? Great scenery…oh, there’s a river and nature out there as well. Didn’t notice it. 😀

Yesterday was a good day. Got more writing done and chatted with a certain author about doing a co-writing venture with her. 🙂 There will be more about that later, once we both finish a few of our individual projects. I have to talk to another author about a joint project as well. Definitely things in the works.

Hope you have a great Hump Day, everyone.

12 Responses “Coffee, Anyone?”

  1. jessewave says:

    Are you and Tam saying that the jelly roll is not real. Damn! Anyway I stole him for the Friday guys. We'll debate whether it's real or Memorex.

    Can't wait to hear about your new partnershp projects.

  2. Anonymous says:

    Whoa! There's a river?

    Yea to writing. 🙂


  3. T.A.Chase says: know what, Tam? I kind of thought the same thing myself when I saw that picture. 😉

  4. Tam says:

    My god, I wondered where all my missing socks went. He seems to be hording them in his underwear. LOL

  5. Kathy K says:

    I definitely second the eye-catching view… oh and the river and nature out there? Yep, they're pretty nice too.

    Have a great day!

  6. Dana Marie Bell says:

    He has legs?

    Oh. So he does. *cough*

  7. Jen says:

    Good luck with everyone you have going on. Nice pic, also.

  8. Sabrina D. says:

    Great picture, but the way his legs line up with the deck make it look like they are amputated just above the knee and he is just floating on the deck…slightly disturbing…

  9. Rhonda says:

    Jambrea, thanks for not disappointing us…lol

    TA, nice to hear about everything going on with you. Wonderful eye candy!

  10. Jambrea says:

    I know the feeling!

    Yes…I can't disappoint the ladies over at the Samhain group. ROFL!

  11. T.A.Chase says:

    Thanks, Jambrea. 🙂 I've got a ton of logs in the fire. It's just a matter of figuring out which one's burning the fastest…lol

    Hey you're first today. Good job.

  12. Jambrea says:

    I like it when you start talking about things in the works. 😀

    Have a great Wednesday!

Let us talk about
Name and Mail are required
Join the discuss